Polityka zwrotów i reklamacji
Zwrot
- Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży w terminie 14 od dnia dostarczenia przedmiotu Zamówienia Konsumentowi, bez podania przyczyny odstąpienia oraz ponoszenia kosztów.
- W takim wypadku Konsument przesyła Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży DRUK
- Klient wysyła zgłoszenie odstąpienia od umowy dotyczące danego Towaru za pomocą maila na adres sklep@monarti.pl, następnie:
- Zwrot Towaru powinien nastąpić wraz z Drukiem odstąpienia albo niezwłocznie po tym oświadczeniu, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia (maila) od Umowy sprzedaży. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Konsument. Konsument powinien przesłać zwracany Towar na adres: Monarti sp. z o.o. ul. Marii Konopnickiej 9/51; 25-406 Kielce Zwracany towar nie może być uszkodzony i musi być zapakowany w oryginalne opakowanie.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsumentowi zwracane są niezwłocznie wszystkie płatności jednak nie wyższe niż podane w ofercie najtańszej wysyłki sklepu. Zwrot nastąpi nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w formularzu.
- Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania Towaru podlega zwrotowi maksymalnie do najniższej kwoty przesyłki jaką oferuje serwis monarti.pl
Reklamacja Towaru
- Klient będący Konsumentem ma prawo do reklamacji Towaru lub Towarów wchodzących w skład Zamówienia.
- W przypadku stwierdzenia wad fizycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z towarem zamówionym, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- Klient dokonuje reklamacji, wysyłając zgłoszenie reklamacyjne dotyczące danego Towaru na adres mailowy: sklep@monarti.pl
- Do zgłoszenia reklamacyjnego klient zobowiązany jest dołączyć:
- Protokół szkody – opis wady
- Zdjęcia uszkodzonego towaru – kilka dokładnych dobrze widocznych zdjęć.
- Numer zamówienia – przy opisie wady
- Opis – w jakich okolicznościach nastąpiła szkoda
- Sklep zobowiązuje się powiadomić Klienta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji do 30 dni od daty jej złożenia. Wszelkie informacje dot. postępowania reklamacyjnego Sprzedawca będzie przekazywał Konsumentowi za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres z którego przesłano reklamację.
- Klient po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji odsyła towar z uzupełnionym formularzem: DRUK